Підсумки районної педагогічної виставки

"Інноваційний пошук освітян Драбівщини – 2019р."

/Files/images/dosyagnennya/Безымянный.png

І місце - колектив Шрамківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, директор Бойко Ніна Іванівна та Центру розвитку дитини «Сонечко» Драбівської селищної ради, завідувач –Скорофатова Зоя Тимофіївна

ІІ місце- колектив Ковалівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад, директор Головко Віктор Миколайович; Погребської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, директор - Харченко Людмила Василівна; дошкільного навчального закладу «Яблунька» Драбово-Барятинської сільської ради, завідувач Чирва Віра Олександрівна; дошкільного навчального закладу «Колосок» Білоусівської сільської ради, завідувач Левченко Вікторія Олександрівна

ІІІ місце- колектив Кантакузівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад, директор Харченко Любов Григорівна; Вишневого навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад, директор Білоха Наталія Михайлівна; Бирлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, директор – Хараборін Михайло Григорович; Центру розвитку дитини «Берізка» Шрамківської сільської ради, завідувач – Ситник Валентина Іванівна; дошкільного навчального закладу «Казка» садка Софії Русової Драбово-Барятинської сільської ради, завідувач Некоз Алла Олексіївна; дошкільного навчального закладу «Котигорошко» Бирлівської сільської ради, завідувач Кучер Олена Анатоліївна.

Роботи учителів Шрамківської ЗОШ

І-ІІІ ступенів

на участь у районній виставці «Інноваційний пошук освітян Драбівщини - 2019 р.»

Розділ виставкиПрізвище, ім’я, по батькові вчителяФах, посада, категоріяТема роботи, анотація до теми
1. Менеджмент освіти в Новій українській школі.Бойко Н.І.Директор школи. Вчитель української мови та літератури, Категорія - вища, "вчитель-методист"."Особливості розвитку організаційної культури керівника в системі управління загальноосвітнім навчальним закладом".У роботі висвітлено стратегію розвитку навчального закладу за новим Державним стандартом; формування професійної компетентності керівника школи, який організовує й стимулює професійну діяльність педагогічних працівників, сприяє формуванню організаційної культури, вивчає попит на освітні послуги, організовує та забезпечує їх якість, знаходить шляхи для встановлення та розширення партнерських зв’язків, щоб імідж навчального закладу був конкурентоздатним. Робота може бути використана директорами загальноосвітніх навчальних закладів.
2. Формування ключових компетентностей учнів у контексті Концептуальних засад реформування середньої освіти "Нова українська школа".Чурута Л.В.Заступник директора з навчально-виховної роботи. Вчитель біології, категорія - вища, "вчитель-методист"."Активізація навчально – пізнавальної діяльності учнів на уроках біології з використанням вікторин". Методичний посібник. Завдання для вікторин, вміщені в посібнику , можуть бути використані на уроках біології в 6 –му класі під час вивчення окремих тем, на заняттях біологічних гуртків та факультативів, під час проведення квестів, днів та тижнів біології. Посібник укладено відповідно до тем чинної програми, затвердженої Міністерством освіти і науки України. Призначений для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів як джерело покращення та стимулювання пізнавальної діяльності та підвищення інтересу учнів до вивчення біології.
СавіськоВ.П.Вчитель фізики, інформатики, категорія- перша."Активізація навчально – пізнавальної діяльності учнів з використанням кросвордів та ребусів" на уроках фізики. Методичний посібник Посібник містить кросворди, ребуси, загадки з окремих тем фізики. Служить для більшої зацікавленості учнів фізикою та урізноманітнення уроку, а також у позаурочний час. Можна застосувати на всіх етапах уроку. Призначений для вчителів фізики загальноосвітніх шкіл.
Снитко Т.М.Вчитель математики, фізики, категорія - перша."Компетентністні завдання на уроках фізики та математики". Методичний посібник. У посібнику розглянуто питання запровадження компетентнісного підходу в навчально-виховний процес шляхом формування предметних і ключових компетентностей на уроках фізики. Посібник призначено для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів.
БезвіконнаС.В.Вчитель музики, спеціаліст"Активізація навчально – пізнавальної діяльності учнів з використанням головоломок, музично-дидактичних ігор та тестових завдань на уроках музичного мистецтва". У пропонованому посібнику вміщено музичні головоломки, кросворди, криптограми, музично-дидактичні ігри та тестові завдання, які можна використовувати на уроках музичного мистецтва та позакласних заняттях у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах. Збірник складено з метою надання допомоги школярам у вивченні предмету „Музичне мистецтво” та як методично-дидактичний посібник для вчителів і керівників музичних гуртків.
Куля Т.М.Вчитель фізики,астрономії ,категорія- вища,"старший вчитель"."Цікава фізика" . Методичний посібник. Матеріали представлені в методичному посібнику покликані підвищити інтерес школярів до вивчення фізики засобами інших природничих наук, удосконалювати здібності учнів, обговорювати фізичні теми в різних формах творчого самовираження, підвищення дитячої віри в свої можливості та заохочення дітей до здорового суперництва.
Куля Т.М.Вчитель фізики,астрономії ,категорія -вища,"старший вчитель"."Тестові завдання з фізики" . Методичний посібник. Тестові завдання з фізики можуть бути використані для поточної перевірки знань учнів з окремих тем. Зміст тексту сформований так, що кожне запитання, що входить до висловлювання повторюється двічі але з різним формулюванням, що значто зменшує можливість механічного вгадування відповідей. Посібник призначено для вчителів фізики загальноосвітніх навчальних закладів.
Черненко Ю.С.Вчитель англійської мови, категорія - друга."Кейс-метод, як форма підвищення ефективності навчання школярів". Робота присвячена дослідженню кейсу як інтерактивного методу який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності, висвітлено теоретичні аспекти кейс-методу як різновиду інноваційного навчання, представлена розробка кейс-уроку з англійської мови. Метою роботи є підвищення професійної компетентності вчителів, створення умов для успішного навчання і самонавчання учнів та покращення якості освітніх послуг.
3. Інноваційні моделі сучасного закладу освіти: досвід і перспективиВавілова Л.А.Заступник директора з виховної роботи. Вчитель початкових класів, категорія - вища, "старший вчитель"."Робота школи в умовах модернізації освіти" Даний матеріал може бути використаний як вчителями-предметниками, класними керівниками так і школярами для аналізу шкільного життя для формування в учнівської молоді єдиної системи цінностей і соціальних компетенцій, для усвідомлення, що саме виховна система дозволяє не тільки інтегрувати, але і гармонізувати усі необхідні шляхи, засоби й об’єкти виховання.
Чурута Л.В.Заступник директора з навчально-виховної роботи. Вчитель біології, категорія вища, "вчитель-методист"."Робота школи в умовах модернізації освіти" В матеріалі «Робота школи в умовах модернізації освіти » міститься модель школи в період реформування освіти. Розкрита система побудови внутрішньошкільної методичної роботи в школі. Приділена увага питанням реалізації особистісно - орієнтованого підходу до моделювання структури, визначення змісту методичної роботи, оптимального поєднання масових, групових та індивідуальних форм її організації. Показана робота школи в 2018-2019 навчальному році. Може бути використано вчителями шкіл, організаторами методичної роботи в школі.
Савісько Т.І., Сергієнко Л.І.Вчитель математики, інформатики, категорія вища. Вчитель математики, категорія- вища.«Профільне навчання – шлях до якісної освіти».У посібнику розглянуті питання змісту, мети та структури профільного навчання. Основні положення диференціації, моніторингу. Посібник призначено для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, які викладають математику у профільних класах.
4. Інноваційні технології національно-патріотичного та військово-патріотичного вихованняЧурута Л.В.Заступник директора з навчально-виховної роботи. Вчитель біології, категорія - вища, "вчитель-методист"."Учительська нива" У книзі «Учительська нива» показана історія Шрамківської ЗОШ І –ІІІ ступенів, іі створення, основні напрямки роботи, учительські контингенти різних років, спогади вчителів про свою працю та деякі їхні біографічні дані. Історія школи складена для самої школи з метою самовизначення та самоусвідомлення своєї значущості через освоєння минулого.
Ритченко М.М.Вчитель математики, фізики, категорія - перша."Барви рідного краю". (Фотоальбом)
Безвіконна Л.ПВчитель початкових класів, категорія – перша."Світ моїх захоплень". ( Нові роботи з папероплетіння)
Ритченко М.М.Вчитель математики, фізики, категорія – перша.Незавершена казка зими (Заочний Всеукраїнський конкурс робіт юних фотоаматорів . «Моя країна – Україна!») (Фотоальбом)
Буряченко О.Л. керівник проекту. Куля Дмитро, учень 8 класу.Вчитель історії, права, Категорія - вища, "старший вчитель"Пошукова робота на тему:«Із попелу забуття» (Всеукраїнський конкурс робіт «Моя Батьківщина - Україна» У роботі "Із попелу забуття" висвітлено значення інтернаціонального обов'язку в роки режиму «застою» в СРСР (періоду радянсько-афганської війни 1979-1989 рр.) та в незалежній Україні. Дослідження проводилися учнем з історичною консультацією вчителя історії, записом та упорядкуванням спогадів, фотоматеріалів, документів наданих сільською радою. Використані спогади та фото про загиблого воїна – інтернаціоналіста Хіміча Валерія Миколайовича, надані сестрою Бублик (Хіміч) Світланою Миколаївною.
Кiлькiсть переглядiв: 133

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Демонстраційний сайт загальноосвітньої школи

вулиця, номер будинку,
поштовий індекс, область, місто,
країна

Дата останньої зміни 18 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!