Дати людині щастя улюбленої праці –

означає допомогти їй знайти серед безлічі

доріг ту, на якій найяскравіше

розкриваються індивідуальні творчі сили і

здібності її особистості

(Василь Сухомлинський)

Основна мета методичної роботи – підвищення рівня професійної майстерності педагогів.

Завдання методичної служби школи:

– організація неперервного вдосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів, підготовка їх до атестації;

– проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ефективного педагогічного досвіду;

– роботe з обдарованими дітьми, підготовку до ефективної участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах із базових дисциплін, конкурсів,

– сприяння видавничій діяльності вчителів;

– інформаційне забезпечення педагогічних працівників із проблем освіти, педагогіки, психології, науки і ефективного педагогічного досвіду;

– упровадження інноваційних технологій у роботу педагогів школи;

– підвищення ролі ШМО у безперервній освіті педагогів.

Організація роботи методичних об’єднань, творчих груп, методичної та педагогічної ради у 2019-2020 навчальному році

У пошуках нових методик

Сьогодні зміст освіти не просто оновлюється, він знаходиться в процесі суттєвої деформації. Ми відходимо від практики "постачання" школярам змісту освіти. Нова суть освіти полягає в тому, що ми повинні підтримувати допитливість та мотивацію учнів, їх бажання учитись, експериментувати, самовиражатися. Учень сьогодні повинен сприйматись як самостійний та відповідальний дослідник оточуючого світу, як активний будівник особистої системи знань. Так само, як змінюється наше бачення змісту освіти, повинна змінюватись і система нашого ставлення до нього, ми повинні встановити з ним стосунки кооперації та партнерства.

Сьогодення висуває нові вимоги до уроку, який має реалізовувати компетентнісний підхід у навчанні, розв’язуючи конкретніі завдання, зокрема:

- підвищувати рівень умотивованості учнів;

- використовувати набутий учнями суб’єктивний досвід;

- ефективно та творчо застосовувати на практиці опановані знання й досвід;

- формувати в учнів навички здобувати,осмислювати та використовувати інформацію з різних джерел;

- чітко й оптимально організовувати кожний урок;

- підвищувати рівень самоосвітньої та творчої активності учнів;

- створювати умови для інтенсифікації навчально-виховного процесу;

- формувати моральні цінності особистості;

- розвивати соціальні й комунікативні здібності учнів;

- створювати ситуації успіху;

- організовувати ненав’язливі контроль, самоконтроль та взаємоконтроль за процесом навчання.

Сучасний учитель зобов’язаний під час уроку дотримуватися багатьох вимог.

Проблеми над якими працюють учителі школи

Проблема Драбівського методичного кабінету : «Розвиток інноваційного потенціалу вчителя в умовах модернізації діяльності методичної служби».

Робота структурних методичних підрозділів школи

Педагогічна рада. Керівник Бойко Н.І. (директор школи).

Проблема:«Покращення якості освітнього процесу в умовах модернізації освіти».

Методична рада. Керівник методичної ради - Чурута Любов Василівна (заступник директора з навчально-виховної роботи).

Проблема: «Поліпшення якості освітніх послуг та виховання інноваційної людини в контексті вимог сучасності ».

Методичне об′єднання вчителів початкових класів.

Керівник м/о вчителів початкових класів - Ничеглод Оксана Володимирівна (вчитель початкових класів).

Проблема: «Від інноваційного змісту освіти через педагогічну майстерність учителя до формування компетентної особистості учня».

Методичне об′єднання вчителів природничо-математичного циклу наук. Керівник м\о вчителів природничо-математичного циклу наук - Савісько Тетяна Іванівна (вчитель математики). Проблема: «Нові підходи при викладанні природничо - математичних дисциплін як основи для самореалізації особистості в майбутньому».

Методичне об′єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу наук

Керівник м/о суспільно-гуманітарного циклу наук - Буряченко Олена Леонідівна (вчитель історії).

Проблема: « Педагогічна творчість - джерело освітніх інновацій та саморозвитку педагога»

Методичне об′єднання класних керівників

Керівник методичного об’єднання класних керівників - Вавілова Л.А. (заступник директора з виховної роботи).

Проблема: « Формування адаптованої в сучасне інформаційне суспільство духовно багатої особистості , конкурентоспроможного випускника »

Творча група №1

Керівник творчої групи - Вавілова Л.А. (заступник директора з виховної роботи).

Тема: «Формування конструктивного перфекціонізму в учнів »(Хоменко В.Б.,Безвіконна Л.П., Безвіконна С.В.).

Творча група №2

Керівник творчої групи –Черненко Ю.С. (вчитель англійської мови) .

Тема: «Колаборативне навчання – шлях до якісного здобуття знань». (Ритченко С.М., Софієнко В.В.,Сергієнко Л.І,)

Проектна группа

Профільне навчання (Буряченко О.Л., вчитель історії, Снитко Т.М., вчитель математики)

Тема: «Формування,становлення та реалізація профільних інтересів учнів як необхідний процес на шляху до самореалізації та успіху»

Робота з обдарованою молоддю (Безвіконна Світлана Володимирівна, педагог - організатор). Робота музичного салону.(Класні керівники)

Психолого – педагогічний семінар

Проблема: «Реалізація інноваційного потенціалу особистості вчителя та учня” (Чернова Наталія Іванівна – практичний психолог).

Предметні кафедри.

Проблема: « Науково-творча діяльність учнів у процесі вивчення шкільних предметів».

Форум. Проблема: «Діагностика та попередження захворювань серед школярів» (Фесенко Н.Б.- соціальний педагог)

Кiлькiсть переглядiв: 441

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Демонстраційний сайт загальноосвітньої школи

вулиця, номер будинку,
поштовий індекс, область, місто,
країна

Дата останньої зміни 28 Червня 2022

Цей сайт безкоштовний!