При вході до навчального закладу з правої сторони обладнано пандус

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИПОСТАНОВА
від 15 вересня 2021 р. № 957Київ

Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 483 від 26.04.2022
№ 979 від 30.08.2022}

Відповідно дочастини другоїстатті 26 Закону України “Про повну загальну середню освіту” Кабінет Міністрів Українипостановляє:

1. ЗатвердитиПорядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, що додається.

2. Установити, що під час організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти висновки інклюзивно-ресурсних центрів, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до закінчення строку їх дії або до видачі нового висновку інклюзивно-ресурсним центром в установленому порядку.

3. Визнати такими, що втратили чинність:

постанову Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872“Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 62, ст. 2475);

постанову Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2017 р. № 588“Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах” (Офіційний вісник України, 2017 р., № 67, ст. 2004).

4. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2022 року.

Прем'єр-міністр УкраїниД.ШМИГАЛЬ
Інд. 73

Додаток 3
до Порядку

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

1. Період виконання ____________________________________________________

2. Загальні відомості про учня:

прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)____________________________

______________________________________________________________________

дата народження_______________________________________________________

повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень ___________________________________________________________________________

рік навчання ___________________________________________________________

клас навчання__________________________________________________________

контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку __________________________________________________________

3. Індивідуальні особливості розвитку учня:

Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції) Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти Потреби
Знає Вміє Володіє Розуміє Здатний Засвоїв Застосовує (самостійно, з підказками) інтелектуальні труднощі функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі фізичні труднощі навчальні труднощі працювати над розвивати формувати вчити

4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):

1) рекомендований рівень підтримки:

 перший рівень підтримки;

 другий рівень підтримки;

 третій рівень підтримки;

 четвертий рівень підтримки;

 п’ятий рівень підтримки;

2) адаптація та модифікація освітнього середовища:

Назва адаптації/модифікації Так/ні Примітка
Пристосування середовища:
доступність
освітлення
рівень шуму
потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо)
Психолого-педагогічна адаптація:
використання візуального розкладу
збільшення часу на виконання завдань
збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо)
руховий режим
використання заохочень
використання засобів для концентрації уваги
інше
Адаптація навчального матеріалу:
картки-підказки, картки-інструкції
Засоби альтернативної комунікації
інше
Модифікація:
скорочення змісту навчального предмета
зниження вимог для виконання завдань
інше

3) потреба у використанні:

 жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;

 шрифту Брайля;

4) потреба в додаткових заняттях з:

 так

 ні

5) потреба в консультації з:

 фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;

 фахівцями спеціальних закладів освіти;

 іншими фахівцями ____________________________________________________

6) наявність індивідуального навчального плану:

 так

 ні.

У разі потреби в індивідуальному навчальному плані зазначити навчальні предмети (інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного працівника:

Навчальний предмет (інтегрований курс) Адаптація чи модифікація Відповідальний педагогічний працівник

5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):

Найменування заняття (послуги) Фахівець, який проводить заняття (надає послугу) Місце проведення Розклад занять

6. Навчання:

 за розкладом класу;

 за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які: ___________________________________________________________________________.

7. Забезпечення асистента учня (учениці):

1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):

 так

 ні;

2) асистентом учня (учениці) є:

 батьки: _____________________________________________________________

 інші законні представники_____________________________________________

 уповноважена батьками особа _________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я,

__________________________________________________________________________________________
по батькові (за наявності) та контактні дані)

 соціальний робітник

___________________________________________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контакті дані)

8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:

1) потреба у підручниках:

 підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;

 адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;

 підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.

2) допоміжні засоби для навчання:

 так

 ні.

Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця):

___________________________________________________________________________

9. Потреба в розумному пристосуванні:

 так, зазначити яка: ____________________________________________________

 ні.

10. Особливості проведення оцінювання:

 адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;

 використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);

 використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;

 адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опутувань для осіб, які цього потребують, тощо);

 інше (зазначити що)__________________________________________________

11. Потреба у продовженні строків навчання:

 так

 ні.

12. Додаткові напрями роботи:

За сферами розвитку Ціль Очікувані результати, яких планується досягнути Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)
Розвиток інтелектуальної сфери
Розвиток сенсорної, моторної
Розвиток мовленнєвої сфери
Розвиток фізичних здібностей
Розвиток емоційно-вольової сфери
Розвиток соціальної сфери
Подолання навчальних труднощів
Інші

13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) Посада Підпис

Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня:

___________________________________________________________________________ (зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків
(іншого законного представника) учня)

підпис ___________________________ дата __________________________

{Додаток 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 979 від 30.08.2022}

Кiлькiсть переглядiв: 270

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Демонстраційний сайт загальноосвітньої школи

вулиця, номер будинку,
поштовий індекс, область, місто,
країна

Дата останньої зміни 18 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!