ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор школи
_________Н.І.Бойко
План заходів,
спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
Шрамківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
№ з/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
Діагностичний етап | ||||
1 | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | Усі категорії учасників освітнього процесу | Вересень | Практичний психолог |
2 | Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічна діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційного стану учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. | Упродовж року | Класні керівники, практичний психолог | |
Інформаційно - профілактичнізаходи | ||||
3 | Загальношкільні батьківські збори за участі представників поліції на тему «Поговоримо про булінг». | Батьки здобувачів освіти | Вересень | Адміністрація закладу освіти |
4 | Тиждень протидії булінгу | 1-11 класи | Вересень | Адміністрація закладу Класні керівники |
5 | Засідання МО класних керівників на тему: «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків булінгу». | МО класних керівників | Листопад | Голова МО класних керівників |
6 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічнийколектив | Упродовж року | Заступник директора з виховної роботи |
7 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директору | Директор ліцею | |
Формуванняна вичок дружніх стосунків здобувачів освіти | ||||
8 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1-4 класи | Упродовж року | Класні керівники |
9 | Години спілкування за участю представників поліції «Жертва у дитячому колективі. Як навчити школяра протидіяти булінгу » | 1-11 класи | Вересень | Педагог організатор |
10 | Засідання учнівського комітету старшокласників на тему «Не допускай насилля над ближнім» | 7-11 класи | Жовтень | Голова учнівського комітету |
11 | Інформаційна виставка у бібліотеці «Булінг. Міфи та реальність» | 1-11 класи | Вересень | Бібліотекар ліцею |
12 | Конкурс плакатів «Булінгу-НІ» | 8-11 класи | Вересень | Класні керівники |
13 | Кінолекторії: перегляд фільму «Нік Вуйчич про булінг в школі», «Булінг в школі та як з ним боротися | 8-11 класи | Упродовж року | Педагог -організатор |
Робота з батьками | ||||
14 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | Батьки здобувачів освіти | Згідно з планом роботи закладу освіти | Адміністрація закладу |
15 | Круглий стіл для батьків «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | Батьки здобувачів освіти | Січень | Адміністрація закладу |
16 | Тематичні батьківські збори «Безпечний інтернет. Кібербулінг як проблема порушення прав людини» | Батьки здобувачів освіти | Лютий | Адміністрація закладу |
Коментарi