Кожній людині у житті доводиться вибирати, адже, зрештою, вона має на це право. Для того, щоб зробити правильний вибір, людина повинна усвідомити: хто вона є, ким хотіла б стати в житті, що слід зробити, щоб досягти цього.
У Шрамківській ЗОШ І-ІІІ ступенів ефективним напрямом роботи виховного процесу, заснованого на концепції гуманістичної педагогіки, допомоги й захисту дитини є питання зміцнення її фізичного та психічного здоров´я. Тому важливим стає пошук методів і формування здорового способу життя як засобу профілактики негативних проявів у поведінці дітей.
У наш навчальний заклад завітав заступник голови ГО «Рух «ТВЕРЕЗА УКРАЇНА» Оробець Юрій Григорович, собріолог. Собріологія – наука про тверезість. Тож координатор провів для старшокласників уроки тверезості, культури нормативної лексики, профілактики захворювань на ІПСШ. З перших хвилин Юрій Григорович зацікавив глядацьку аудиторію, налаштував молоде покоління на відверту розмову. Протягом заняття учні мали змогу переконатися у шкідливості вживання тютюну, алкоголю, наркотичних речовин, користування ненормативною лексикою. У ході вільної розмови він доводив школярам, що можна бути «крутим» без вживання шкідливих звичок. Обираючи здоровий спосіб життя учні мають змогу прожити довге, повноцінне життя, досягаючи своєї мети. .
Метою цієї зустрічі було показати підліткам до яких наслідків може призводити вживання шкідливих звичок, і які покарання несуть люди, які порушують правопорядок; навчити займати активну життєву позицію в суспільстві; розкрити внутрішні і зовнішні фактори захисту підлітків від доручення їх до вживання алкоголю; навчити методам розслаблення без вживання шкідливих речовин; показати руйнівні наслідки вживання шкідливих звичок в сім´ї на все соціальне оточення; вміти назвати руйнівні наслідки шкідливих звичок.
У проведенні такої роботи особлива увага має бути приділена створенню в підлітків антинікотинової і антиалкогольної установок, усвідомленої переконаності згубних наслідків вживання наркотиків та інших препаратів, що викликають психологічну та фізичну залежність.
Коментарi